ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Організація освітнього процесу
У Малинському ліцеї №3 освітній процес організований за циклами:
1) 1-2 класи – адаптаційно-ігровий;
2) 3-4 класи – основний;
3) 5-6-ті класи – адаптаційний;
4) 7-9-ті класи – базове предметне навчання;
5)10-ті класи – профільно-адаптаційний
6)11-ий клас – профільний.
Освітня програма Малинського ліцею №3 містить комплекс освітніх компонентів, спланованих та організованих закладом для досягнення учнями визначених очікуваних результатів навчання, досягнення відповідного рівня обов’язкових результатів навчання та сформованих компетентностей, визначених Державними стандартами освіти; а також для всебічного розвитку, виховання і соціалізації особистостей, які здатні до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, мають прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готових до свідомого життєвого вибору, самореалізації, відповідальності, трудової діяльності, громадянської активності.
Освітня програма Малинського ліцею № 3 визначає загальний обсяг навчального навантаження на відповідному рівні (циклі) повної загальної середньої освіти (в годинах), його розподіл між освітніми галузями за роками навчання не менший ніж встановлено відповідною типовою освітньою програмою та містить навчальний план, що ґрунтується на одному з варіантів типових навчальних планів відповідної типової освітньої програми.
На формування у здобувачів освіти компетентностей, необхідних для їх соціалізації та громадянської активності та враховуючи обмеження фінансування в період дії військового стану, особливості організації освітнього процесу, індивідуальні освітні потреби учнів та запити батьків, введено у варіативну складову робочого навчального плану індивідуальні та групові заняття з української мови (5-В, 8-А класи -по 1 год), німецької мови (5-Б, 11-А класи – по 1 год), інформатики (6-А, 8-Б, 10-А класи – по 1 год); англійської мови (9-Б кл.- 1 год.), зарубіжної літератури (7-В клас – 1 год), введено міжгалузевий курс «Драматургія та театр» у 6-Б класі та курс за вибором «Українська фразеологія» (9-А кл.).
З метою підсилення предметів інваріантної складової та цілеспрямованої підготовки учнів до здачі зовнішнього незалежного оцінювання та/або національного мультипредметного тесту введено додаткові години з алгебри та початків аналізу по 1 год., геометрії по 1 год.: у 10-А, 10-Б, 11-А, 11-Б класах; додаткові години на вивчення англійської мови: 0,5 год. у 10-А, та по 1 год. у 10-Б, 11-А, 11-Б класах.