Міністерство освіти і науки затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів.
Такий наказ опублікований на сайті МОН.
На заміну узагальненій бальній оцінці розробники пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання.
Для уніфікації термінів і зручності їх використання введення оцінювальне судження пропонують називати вербальною оцінкою, а оцінювальне судження із зазначенням рівня – рівневою оцінкою. Обидві оцінки можна виражати як усно, так і письмово.
Для позначення рівня міністерство пропонує використовувати такі позначки:
- П (початковий рівень);
- С (середній рівень);
- Д (достатній рівень);
- В (високий рівень).
За рекомендацією, частіше варто використовувати саме вербальну оцінку. Вона підходить як для оцінювання особистих надбань учнів початкових класів, так і для об’єктивних результатів навчання. Рівнева оцінка може допускатися лише для результатів навчання учнів 3–4 класів (на підставі рішення педради).
У наказі також є орієнтовна рамка оцінювання за рівнями (додаток 2). Окрім того, запропоновані нові форми свідоцтв досягнень для 1–2 і 3–4 класів (додатки 2 і 3).
Повний текст рекомендацій МОН можна прочитати нижче:
Додатки за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1O_8krs6IZQ18ET82vtEoPGKyKX9aQoPw
Система оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів Малинської ЗОШ І – ІІІ ступенів №3